Monday, February 1, 2010

ice fishing





Daca stiam in ce cuib de viespe ma bag cu comentariile mele alpino-eroice, mai bine stateam pe curul meu si nu scriam nici un blog. Ma gindesc sa abordez de acum incolo bloguri unde lumea discuta teme mai anoste si mai practice; pescuitul la copca, retete culinare, deratizare, alimentatia rationala a gainilor, samd. Acum adaug o serie de poze cu una din bicicletele mele, un Litespeed cu 19.5" Ti frame; sper sa nu mai stirnesc o furtuna in paharul cu apa cu evolutia unei biciclete. In felul asta personalizez si eu cumva blogul meu. Initial, am pus tubeless hutchinson scorpion tires pe niste entry level wheels mavic crossroc.Suspensia fata era un manitou "black"(de fapt culoarea ei era albastru), pe care am transferat-o de pe alta bicicleta cu cadru de aluminiu si care avea deja vreo 10,000 km. de single track abuse si ma zgitzia de nu mai stiam cum ma cheama...
Hence the reason to upgrade to Ti frame. I rode steel, Alu and carbon frame bikes but there is nothing out there like Ti(tanium).
Dupa nici doua sezoane, profilul de pe tubeless a disparut si am fost nevoit sa upgrade again. Cu mavic crossroc nu eram prea incintat, asa c-am luat niste spinergy wheels (polymer spokes, construite ca si corzile de alpinism, mantel and kermantel) si cauciucuri cu camere. imaginea nr. 2.
Am schimbat si suspensia la un R7, am dat jos frinele avid si montat frine XTR, si pedale XTR, schimbat rear cassete, lant si cabluri.The drive train is all XT. Sa vad daca intra un close up cu rotile. Aceste roti fac minuni in XC riding, absorb soc si vibratii si lucreaza ca o second suspension. Pe fostele roti mavic am pus niste slick maxxis 26X1.5, care sa le pot folosii pe aspalt.
Echipat cu doua seturi de roti este ca si cum ai avea doua biciclete. Aprope ca puteam sa tin tempo cu roadies; nu ma lasau mult in urma, si la stop ii ajungeam oricum.
Pun inca o imagine si cu slick tires. Drumurile de aici sint foarte proaste si mi-e mila sa folosesc un high end road bike prin gropi; de cite ori vroiam sa fac ceva commuting, inlocuiam rotile. Cind mergeam la mtn. biking puneam iarasi spinergy wheels cu cauciucuri cu profil. Ca sa tin bicicleta cit mai simpla, usoara si clean looking, m-am abtinut sa instalez disc brakes. Personally, I don't think that one needs disc brakes for XC riding; they are good for AM , DH and free riding, but I consider them an overkill for XC bikes.
De ce toata disertatia asta despre biciclete?
Am citit povestea unui baiat din Deva http://www.carpati.org/jurnal/cu_bicicleta_la_carnic/874/, care a facut 180 km cu bicicleta de la Deva la cabana Carnic si inapoi, pe o zi in care temperatura a ajuns la 41C, cu o bicicleta "no name" si cauciucuri de teren. M-a impresionat aceasta poveste si dedicatia omului.

No comments:

Post a Comment